کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316338 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی از دستبند تندرستی Honor Band A1 رونمایی کرد

اگر به خاطر داشته باشید هواوی سال گذشته اولین نسل از ساعت هوشمند خود را با طراحی منحصربه‌فرد و چشم‌نواز راهی بازار نمود. در همین راستا نیز ساعاتی پیش دستبند تندرستی Honor Band A1 با الهام گرفتن از همان سبک طراحی از سوی شرکت چینی معرفی گردید.


huawei-honor-band-a1-1-640x310

به نظر می‌رسد هواوی در نظر دارد ساعت‌های هوشمند خود را با برند اصلی و گجت‌های تندرستی را تحت برند Honor راهی بازار نماید. البته این نوع نام‌گذاری می‌تواند از بخش گوشی‌های همراه این شرکت الگوبرداری شده باشد زیرا اغلب گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه هواوی تحت برند محبوب Honor عرضه می‌شوند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در هر حال آن‌طور که به نظر می‌رسد دستبند تندرستی Honor Band A1 صرفاً وظیفه کنترل سلامت افراد را برعهده خواهد داشت و از تعبیه قابلیت‌های اضافی در آن خبری نیست. این گجت قابلیت اتصال به گوشی‌های اندرویدی و آیفون را دارا بوده و می‌تواند لحظه‌به‌لحظه وضعیت فیزیکی بدن افراد را همچون تعداد قدم‌های برداشته در طول روز و یا میزان کالری سوزانده شده را به برنامه کنترل‌کننده ارسال نماید.

huawei-honor-band-a1-2-640x379

علاوه بر این بر روی بند دستبند سلامتی جدید هواوی یک سنسور  UV تعبیه گردیده که می‌تواند شمارا در انتخاب یک کرم ضد آفتاب با توجه به موقعیتی که در آن حضور دارید یاری رساند. البته به دلیل نداشتن نمایشگر، انتظار نمایش اعلانیه‌های گوشی متصل شده در این محصول را نداشته باشید با این حال  Honor Band A1 می‌تواند کاربر را در هنگام دریافت تماس و پیام با چشمک زدن یک لامپ LED کوچک مطلع نماید.

لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با احتمال عرضه این محصول در خاک ایالات‌متحده در دست نیست، با این حال Honor Band A1 از فردا با قیمت 15 دلاری برای مدل بند پلاستیکی و 30 دلاری برای مدل چرمی در چین قابل سفارش خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31886 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/02/23 تعداد مشاهده: 2008
سافت گذر